Általános Együttműködési Feltételek
Vállalatunk kizárólag e-mail-ben leadott és visszaigazolt rendeléseket teljesít, kizárólag érvényes adószámmal rendelkező cégek, egyesületek és egyéni vállalkozók számára. Kérjük, hogy amennyiben vásárlója szeretne lenni vállalatunknak, figyelmesen olvassák el az Általános Együttműködési Feltételeinket (Á.E.F.) és kizárólag abban az esetben vegyék igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértenek, és kötelező érvényűnek tekintik cégükre nézve.
Rendelés, rendelési mennyiség:
- Megrendeléseiket kizárólag e-mail-ben tudjuk fogadni. A megrendeléseknek minden esetben a következő adatokat kell tartalmaznia: megrendelő neve, elérhetősége, a rendelt termék neve vagy cikkszáma, színe, mérete, mennyisége valamint a kért szállítási mód.
- A mintarendelés a normál rendelésekkel azonos feltételek szerint lehetséges.
- Termékeink méretei beszállítóként különbözhetnek. Minden esetben ellenőrizze rendelés előtt a szükséges méretet.
- Nincs minimum rendelési mennyiség, minden megrendelést azonos figyelemmel kezelünk és szolgálunk ki.
- Egyes termékek esetében a minimum kiszerelési egységet kell figyelembe venni (pl. bőrkesztyűknél ez általában 12 pár/csomag).
Szállítási feltételek:
- Termékeink elsősorban a 1237 Budapest, Szent László u. 181. fszt. 1. szám alatti székhelyünkről kerülnek kiszállításra saját gépjárműveinkkel vagy csomagküldésre (GLS, Magyar Posta Zrt.).
- Magyarország Kormánya döntött a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) módosításáról, mely kimondja, hogy az általunk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapunkon választási lehetőségként tüntessük fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is. Bár a fő tevékenységünk Csomagküldő, internetes kiskereskedelem, weblapunk nem internetes webáruházként üzemel, hanem az általunk kínált termékekről és szolgáltatásokról nyújt tájékoztatást. Rendelést kizárólag e-mail-ben lehet leadni és elsősorban érvényes adószámmal rendelkező cégeket, egyesületeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. Ezen partnereink számára természetesen lehetőség van a Magyar Posta Zrt. postai (kézbesítési) szolgáltatásának – a rendeletben meghatározott árakon történő – igénybe vételére is.
- Ugyanitt lehetőség van személyes átvételre is, a rendelés visszaigazolása után egy előre egyeztetett időpontban.
- A szállítás határideje a raktárkészletünk, illetve a beszerzés időtartamának függvénye. A beszerzési idő termékenként eltérő.
- A teljes megrendelés gyors, egyidejű teljesítése nem minden esetben megoldható (pl. átmeneti mérethiány miatt). Amennyiben több részletben oldható meg a szállítás, részszámlázást alkalmazunk. Mindig jelezze felénk, hogy fenntartja-e a rendelést a hiányzó termékekre.
- Az árlistáinkban szereplő árak az esetleges szállítási, illetve a csomagfeladási költséget nem tartalmazzák.
Áruátvétel:
- Minden esetben ellenőrizze le az átvett megrendelését, utólagos reklamációra nincs lehetőség. Csomagküldés esetén, a termék átvételekor ellenőrizze le a csomag sértetlenségét a futár jelenlétében és esetleges kifogását azonnal jelezze felé.
- A tőlünk pl. szitanyomásra, hímzésre elvitt árut fokozott figyelemmel, tételesen vegye át típus, méret és szín szerint is, mert később a bármilyen módon átalakított (és ez által forgalomképtelenné vált) termékeket nem tudjuk visszavenni, még akkor sem, ha az átadáskor esetleg mi is hibáztunk.
- Szintén ellenőrizze, hogy a termékekhez megkapta-e a magyar nyelvű használati útmutatókat.
- A szállított termékekről szállítólevelet vagy közvetlenül számlát adunk. Szállítólevél esetén, utólag postázzuk a hozzá tartozó számlát, mely mellé megkapja a szállítólevél egy példányát és csomagküldés esetén a szállítást igazoló GLS feladóvény másolatát is.
- Kérjük, hogy amennyiben bármilyen eltérést tapasztal a leadott rendeléséhez képest vagy észrevétele van a kapott áruval-, szállítólevéllel- vagy számlával kapcsolatban, haladéktalanul jelezze telefonon vagy e-mail-en és mi a legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Fizetési kondíciók:
- Új vásárlóink számára kizárólag készpénzes vagy előre utalásos fizetési mód (díjbekérő/proforma számla) lehetséges.
- Fenntartjuk a jogot arra, hogy mi határozzuk meg, hogy a későbbiekben mely cégek egyenlíthetik ki számláikat utólagos átutalással.
- Az átutalásos számlák összegének legkésőbb a fizetési határidő napján a számlánkra kell érkeznie. Késedelmes fizetés esetén a további kiszállításokat visszatartjuk/szüneteltetjük, valamint a törvény által előírt késedelmi kamat kiszámlázásának jogát fenntartjuk, akár előzetes tájékoztatás nélkül is. Ismétlődő késések esetén a fizetési módot automatikusan átutalásos számlázásról készpénzes fizetésre módosíthatjuk.
Termék visszavétel, csere:
- Eredeti csomagolású, sértetlen, nem használt terméket a vásárlástól számított 14 napon belül (visszaszállítva) veszünk vissza vagy cserélünk ki.
- Nem áll módunkban azonban visszavenni vagy cserélni a csomagolás nélküli-, használt-, koszos- vagy feliratozott (pl. szitázott, hímzett) termékeket, a megszűnő/kifutó modelleket, az egyedi rendelésre importált- valamint az egyedileg varratott termékeket, továbbá a kizárólag egységcsomagban értékesített termékeket bontott csomaggal/dobozzal.
- Ingek, alsóruházat visszavétele vagy cseréje csomagolási- és higiéniai okokból nem lehetséges.
- Minden visszárut a 1237 Budapest, Szent László utca 181. fszt. 1. címünkre kell visszajuttatni.
- A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.
Garanciális feltételek:
- Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók- vagy a gyártók magyarországi importőrei biztosítják a Vásárlónak.
- A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 6 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük. A jótállási idő kezdete a számla és/vagy a jótállási jegy dátuma.
- A reklamációs eljárás egyik alapfeltétele, hogy a reklamáció tárgyát képező termék tiszta, karbantartott állapotban kerüljön hozzánk vissza. Felhívjuk tisztelt figyelmüket, hogy a kötelező napi karbantartás elmaradása, valamint a nem megfelelő használat a garanciális jogosultság elvesztésével jár.
- A termék beérkezése után, a gyártó cégekkel együttműködve, elbírálásra kerül a reklamáció.
- Minden garanciális problémával visszaküldött terméket a 1237 Budapest, Szent László utca 181. fszt. 1. címünkre kell visszajuttatni.
- A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Az elbírálás utáni visszaszállítási díj jogos reklamáció esetén az Evotex Kft.-t terheli. Amennyiben azonban a terméket a szerviz a bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta és ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége a Vásárlót terheli.
Vegyes rendelkezések:
- Az árlistáinkban szereplő árak az ÁFA-t és az esetleges szállítási, illetve a csomagfeladási költséget nem tartalmazzák. A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk.
- A termékképek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A katalógusokban és honlapunkon látható színek csak tájékoztató jellegűek, a valóságtól, ill. a nyomtatás minőségétől függően eltérhetnek.
- Vállalatunk weboldalain feltüntetésre kerülő, a termékekre vonatkozó leírások csupán tájékoztató jellegű információk, mely adatokat a gyártók bocsátanak rendelkezésünkre, így ezen információk pontosságáért az Evotex Kft. felelősséget nem vállal. A gyártók a termékek adatait, tulajdonságait bármikor, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják. Változásért, eltérésért cégünk nem vállal felelősséget.
- Bármely gyártó megszüntetheti adott textilanyag vagy termék gyártását, amelyért szintén nem tudunk felelősséget vállalni, mivel rajtunk kívül álló ok miatt történik. Ebben az esetben – egyeztetés után – megpróbáljuk a hozzá anyagában-, tulajdonságaiban legjobban hasonlító textilanyaggal, termékkel helyettesíteni, amennyiben Partnerünk a rendelési igényét így is fenntartja. Ugyanez vonatkozik az átmenetileg hiányzó (pl. külföldön gyártás alatt álló) textilanyagokra és termékekre is.
- Az átvett termékre vonatkozó, a forgalomba hozatal szerinti ország törvényeiben meghatározott módon való végfelhasználói tájékoztatás, a végfelhasználó felé értékesítő feladata.
- A környezetvédelmi termékdíj az első forgalomba hozatalkor kerül megfizetésre.
- Mindig a munkavégzés jellegének és a munkakörülményeknek, illetve az előírásoknak megfelelő, érvényes szavatossági idővel rendelkező, ép védőfelszerelést használjon! A nem megfelelő védőeszköz használatából eredő károkért, balesetekért cégünk felelősséget nem vállal!
- Vállalatunk weboldalain megjelenő leírások, fotók, katalógusok, továbbá minden egyéb, azon szereplő információ a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.
- Az Általános Együttműködési Feltételek megváltoztatására az Evotex Kft. egyoldalúan jogosult, a módosított Á.E.F. a www.evotex.hu/a-e-f/ weboldalon történő közzététellel lép hatályba.
Bármi nemű további kérdésével forduljon hozzánk bizalommal!